24 juni 2021

Even voorstellen

Met ingang van volgend schooljaar (2021-2022) komen er een aantal nieuwe leerkrachten ons team versterken. Bent u nieuwsgierig wie dit zijn?

Even voorstellen

Bianca

Mijn naam is Bianca van der Harst. Ik ben 35 jaar en ik woon samen met mijn vrouw

en haar volwassen tweeling in Den Haag.

We hebben een kat (Boef) en een heerlijke eigenwijze hond (Sasha).

Ik vind het heerlijk om lekker met de hond naar het bos of naar het strand te gaan.

Lezen doe ik ook graag. Ik heb de opleiding tot verpleegkundige

gevolgd, maar ik kijk er naar uit om te starten als zij-instromer in het onderwijs.

Nanda

Mijn naam is Nanda de Boer en ik ben 25 jaar, sinds een jaar getrouwd en samenwonend in Honselersdijk. Dit schooljaar ben ik werkzaam als de nieuwe administratief medewerker op de maandag, dinsdag, woensdag en donderdag(ochtend).
Ik heb de Financieel administratief medewerker en leerkracht ondersteuner opleiding als achtergrond en ik ben al werkzaam geweest op een basisschool.
Mocht je verder nog iets willen weten van mij, kom dan gerust naar mij toe.

Lilian

Mijn naam is Lilian Immerzeel en ik ben 40 jaar. Op dit moment werk ik nog als zorgcoördinator op Hofstad Lyceum. Na 14 jaar Hofstad Lyceum ben ik toe aan een nieuwe uitdaging. Ik heb in 2005 mijn Pabo-diploma behaald. Ik woon in Gouda met mijn man Roland en dochter Louise (6 jaar). In mijn vrije uurtjes ben ik veel in de sportschool te vinden of op mijn racefiets om mooie ritten te maken. Als ik op de bank zit, lees ik graag een boek of tijdschrift. Ik heb ontzettend veel zin om komend schooljaar op de PH. Schreuderschool aan de slag te gaan. Ik hoop snel met iedereen kennis te kunnen maken. Tot snel!

Judith

Mijn naam is Judith Groenewegen (41 jaar) en komend schooljaar zal ik in de bovenbouw komen werken. Na zo`n 15 jaar werken in het regulier basisonderwijs in zowel Den Haag als Rotterdam wilde ik graag nieuwe stappen maken in mijn werk, vandaar de overstap naar het SBO.

Sinds de coronaperiode heb ook ik heel veel planten in huis (ook in de klas trouwens) en dat is echt mijn hobby geworden. Net zoals het lezen van allerlei soorten boeken, het bezoeken van toneelvoorstellingen, musea, concerten en het kijken van spannende tv-series. Mijn vrienden en familie zijn erg belangrijk voor me: ik heb 1 oudere en 1 jongere zus en 4 neefjes in de leeftijd van 8 tot 16 jaar.

Ik verheug me op een prettige samenwerking. Tot volgend schooljaar!

Corinne

Mijn naam is Corinne den Hengst.

Ik ben al ruim 30 jaar leerkracht. Ik heb de meeste jaren gewerkt in de groepen 1, 2 en 3. Eerst ongeveer 14 jaar in het openbaar onderwijs en daarna ongeveer 16 jaar op een islamitische basisschool.

Ik vind het werken met jonge kinderen heel leuk om te doen!

Mijn hobby's zijn mozaïeken en lezen.

Ik ben getrouwd en heb een zoon van 17 jaar.

Ik hoop dat ik een positieve bijdrage kan leveren aan het onderwijs op de P.H. Schreuderschool!

Sarah

Hoi! Ik ben Sarah. Komend schooljaar mag ik als zij-instromer het team van de PH Schreuderschool komen versterken. Een mooie stap waar ik erg naar uitkijk! Ik heb psychologie gestudeerd en ben al enige tijd werkzaam als begeleider van kinderen in de basisschoolleeftijd. Vooral achterin de klas dus. Ik mag nu mijn kennis en ervaring gaan inzetten vóór de klas! In mijn vrije tijd houd ik me graag bezig met koken, bakken, hardlopen en wielrennen. Ik kijk ernaar uit om het lesgeven te ontdekken en iedereen te leren kennen. Tot snel!