04 december 2020

Sinterklaasfeest op school

Vol verwachting klopt .....

Het was wel even spannend of Sint en Piet, in verband met alle coronamaatregelen, dit jaar wel bij ons op school zouden kunnen komen. We hadden al een paar dagen geleden al wel Rommelpiet en Klimpiet op school gehad.

Sinterklaasfeest op school
Vol verwachting klopten vandaag vele harten. En ja, gelukkig! Daar was hij dan toch, samen met Piet. Als eerste gingen zij naar de kleuters. Zij zaten er al helemaal klaar voor en verwelkomen Sint en Piet met een mooi lied. Het was erg gezellig en de kinderen kregen mooie cadeautjes en lekker snoepgoed.

Vervolgens gingen Sint en Piet bij alle onderbouw en middenbouw groepen langs waar ze hartelijk welkom waren. Hier werden Sint en Piet verrast met mooie tekeningen en leuke dansjes. Sint vertelde dat hij erg blij was, dat hij op zijn verjaardag samen met Piet op onze school met al deze lieve kinderen kon komen.

En natuurlijk waren wij dat ook.

Hopelijk tot volgend jaar.

Dag Sint , Dag Piet