16 juni 2019

Sportdag 2019

Vrijdag 14 juni hebben we onze jaarlijkse Sportdag gehouden in de Haagse Sporttuin.

In de ochtend waren de kinderen uit groep OB-B t/m BB-B aan de beurt.  De sportdag begon voorspoedig en gezellig en alle kinderen waren fijn aan het sporten. Maar helaas begon het tegen alle weersvoorspellingen in hard te regenen en waren we genoodzaakt om te stoppen. Nat en teleurgesteld keerden we terug naar school. Dit was voor iedereen een flinke domper.

Gelukkig begon tegen 11 uur de zon weer te schijnen konden we de materialen gaan klaar zetten voor het middag programma. Toen waren de kinderen uit groep MB-C, SV-A en SV-B aan de beurt. Dit werd een gezellig sportfeest. Iedereen deed flink zijn best en maakten veel plezier. En het ging er vooral sportief aan toe. Kinderen die elkaar helpen en elkaar aanmoedigen, records werden gebroken en grenzen verlegd.

En ook onze jongste kinderen zetten hun beste beentje voor. Zij hadden hun sportdag op en rond de school. Zij konden zich uitleven met verschillende sportieve spelletjes. Vooral op het luchtkussen en met de waterspelletjes hadden ze veel plezier. Super gedaan allemaal!

Foto’s zijn hier te zien.