06 december 2021

Sinterklaas en Pieterbaas

Sint en zijn Pieten zijn ook dit jaar weer druk in de weer geweest. Pakjes kopen, pakjes inpakken en pakjes rond brengen.

Sinterklaas en Pieterbaas
En vorige week was er ook nog iets vreemds aan de hand in alle klassen. Overal lag er van alles door elkaar op de grond. “Inderdaad!”, de Rommelpiet was weer eens langs geweest. Gelukkig zijn de kinderen bij ons op school erg goed in opruimen en lag alles ‘in no time’ op de juiste plaats.

Ook kon de Sint weer blij zijn met alle Hulp-Klimpieten. Hij was daardoor erg snel klaar met het rondbrengen van de pakjes en cadeautjes.

Zouden Sint en Piet ook dit jaar weer naar school komen? Gelukkig wel, want alle kinderen in de onderbouw zaten al in spanning op zijn komst te wachten. Het was erg gezellig met Sint en Piet in de klas en zij brachten mooie cadeautjes mee voor alle kinderen.

De foto’s kan je hier(1) en hier(2) en hier(3) zien.